Szukaj lotu
Typ:
Wylot:
Atlas
Kalendarz
Przylot:
Atlas
Kalendarz
Pasażer:
Dorosły:
12>
Dziecko:
(2-11 l.)
Niemowlę:
(0-2 l.)
Preferencje:
Klasa:
Sortowanie:

NEWSY prosto z nieba

Do Bejrutu z LOT-em
Bezpośrednie loty do stolicy Libanu - Bejrutem

PROMOCJE prosto z nieba

Oferty last minute
Warszawa - Londyn
od 230PLN
Warszawa - Dublin
od 90PLN
Warszawa - Madryt
od 175PLN
Warszawa - Nowy Jork
od 790PLN
Warszawa - Toronto
od 1200PLN
Warszawa - Sydney
od 3260PLN
Warszawa - Rzym
od 94PLN
Warszawa - Istambuł
od 299PLN
News
2008-11-27
Terminal Etiuda do likwidacji!

Terminal Etiuda na warszawskim Okęciu zostanie zamknięty 1 kwietnia 2009 roku. Ruch pasażerski zostanie przeniesiony do Terminalu 1 i 2. Niestety pasażerowie za przeprowadzkę zapłacą 30 zł więcej za bilet lotniczy. Opłata dla pasażera kupującego bilet lotniczy wzrośnie z 30 do 60 zł.

Terminal Etiuda na warszawskim Okęciu zostanie zamknięty 1 kwietnia 2009 roku. Ruch pasażerski zostanie przeniesiony do Terminalu 1 i 2. Niestety pasażerowie za przeprowadzkę zapłacą 30 zł więcej za bilet lotniczy. Opłata dla pasażera kupującego bilet lotniczy wzrośnie z 30 do 60 zł.

Terminal Etiuda obsługiwał od 2004 r. pasażerów tanich linii lotniczych. Pierwotnie miał on być rozwiązaniem tymczasowym, stworzonym do obsługi pasażerów do czasu zakończenia budowy Terminalu 2. Obecnie z Etiudy odlatuje 6 tanich przewoźników, m.in. Wizz Air, easyJet i Norwegian. Do października br. Etiuda obsłużyła ok. 860 tys. pasażerów.

Od października 2007 roku Etiuda obsługuje tylko odloty. Przyloty zostały przeniesione do Terminalu 1 i Terminalu 2. Od kwietnia 2009 roku w obu terminalach będą się tam odbywały również odloty.

- Liczne skargi pasażerów skłoniły nas do podjęcia decyzji o likwidacji Etiudy. Jej standardy były dla nas nie do zaakceptowania. Chcemy, aby wszyscy pasażerowie byli obsługiwani na najwyższym poziomie. W sytuacji, kiedy oddaliśmy do użytku Terminal 2, stwierdziliśmy, że nie możemy utrzymywać już Etiudy - mówi Michał Marzec, dyrektor Przedsiębiorstwa Państwowego "Porty Lotnicze".

Jak powiedział Marzec, docelowo planowana jest rozbiórka Etiudy. Na tym miejscu ma powstać plac budowy m.in. dla pirsu południowego oraz pirsu centralnego.

Pirsy są to przedłużenia hali głównej terminalu lotniczego, zazwyczaj węższe od niej. Od pirsów odchodzą rękawy - kryte przejścia, którymi można się bezpośrednio przedostać na pokład samolotu.
Źródło: Pasazer.com
Autor: Paweł Cybulak